در حالی که گفته می شد باشگاه استقلال تهران قصد دارد دیدار های خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کند اما تاکنون این موضوع نهایی نشده است.

واکنش تربیت بدنی آستان قدس رضوی به برگزاری دیدارهای استقلال در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، یکی از مواردی که این روزها دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس با آن درگیر هستند بحث برگزاری مسابقات این دو تیم در ورزشگاه‌های استاندارد است. در حالی که ورزشگاه آزادی به علت تعمیر نمی‌تواند از بازی‌های خانگی سرخابی‌ها میزبانی کند، از ورزشگاه تختی تهران به عنوان گزینه دوم میزبانی از دیدارهای این دو تیم نام برده می‌شود.

کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه تختی باعث شده تا گمانه زنی‌های زیادی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات در این ورزشگاه مطرح شود. در همین خصوص گفته می‌شد که مدیران باشگاه استقلال تهران قصد دارند تا بازی‌های خود را در ورزشگاه امام امام رضا (ع) مشهد برگزار کنند.

رضا امین زاده مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با مهر، در رابطه با این موضوع اظهار کرد: ذات هر ورزشگاه برای انجام برگزاری مسابقات در آن است، اما عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود تا یک بازی در ورزشگاه انجام شود.

او ادامه داد: در حال حاضر هیچ تیمی به صورت مکتوب به ما نامه‌ای مبنی بر استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) نزده است. نکته دومی که باید به آن توجه کرد تأمین امنیت برگزاری مسابقات است که در این خصوص شورای تأمین استان تصمیم‌گیری می‌کند.

امین زاده در پاسخ به این پرسشکه آیا ورزشگاه امام رضا (ع) از لحاظ کیفیت چمن و… برای برگزاری مسابقات آماده است یا خیر، گفت: چمن و سایر بخش‌های دیگر ورزشگاه، مشکلی ندارند و مسابقات فوتبال را می‌توان در آن برگزار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.